Prenumeruoti RSS

Pagalba vartotojams

Turbūt žinote, kad Jūsų teisės yra ginamos?

Jei įsigijote nekokybišką ne maisto produktą, remiantis Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu, pasirašytu 2001 m. birželio 29 d. Nr. 217, Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo, Jūs galite rinktis:

4. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:

4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

4.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;

4.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;

4.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;

4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Jūsų teises gina:

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba http://www.vartotojoteises.lt

Valstybinė ne maisto produktų inspekcija http://www.inspekcija.lt

Europos vartotojų centras http://www.ecc.lt

Word dokumentą galite atsisiųsti paspaudę čia.

Daugiau informacijos čia rasite jau visai greitai.