Prenumeruoti RSS

Įdomi Facebook puslapių statistika

November 29, 2009 Įrašyta temoje (temose) socialinė žiniasklaida. Parašė:

TechCrunch paveikslėlis

Turbūt žinote, kad „Facebook“ galima susikurti savo tinklaraščio, verslo ar kitokios veiklos puslapį ir kviesti žmones tapti jo gerbėjais. Tokiu būdu kiekvienas gerbėjas gauna Jūsų informaciją, o tuo pačiu ir Jūs galite gauti atgalinį ryšį visiškai lengvai. Taigi, pasirodo „Facebook“ sukurti populiarų tinklapį nėra taip lengva. Bent jau taip rodo statistiniai duomenys, kurie buvo gauti „Sysomos“ išanalizavus 600000 puslapių:

  • 95% puslapių turi daugiau nei 10 gerbėjų;
  • 65% puslapių turi daugiau nei 100 gerbėjų;
  • 23% puslapių turi daugiau nei 1000 gerbėjų;
  • 4% puslapių turi daugiau nei 10000 gerbėjų;
  • 0,76% puslapių turi daugiau nei 100000 gerbėjų;
  • 0,047% puslapių turi daugiau nei 1 milijoną gerbėjų (viso 297 puslapiai).

Populiariausios puslapių kategorijos

Puslapių kategorijos pasiskirsčiusios pakankamai tolygiai. Žvaigždės, produktai, parduotuvės, restoranai, barai ir klubai, tinklapiai, muzika, organizacijos ir ne pelno siekiančios organizacijos sudaro nuo 6,9 ir 7,5% visų kategorijų.

Žinoma, tarp žvaigždžių yra tokių, kurios pritraukia tikrai dideles mases gerbėjų. Štai Michael Jackson tinklapis turi didžiausią gerbėjų skaičių, net 10,4 mln. Beje, į šį skaičių neįskaičiuoti 4,7 mln. gerbėjų (kurių dalis tikrai turėtų kartotis) to paties Michael Jackson atminimui pagerbti. Aktorius Vin Diesel turi 7 mln. fanų, o tai yra daugiau nei JAV prezidento Barack Obama – 6,9 mln gerbėjų.

Produktų grupėje daugiausiai gerbėjų, net 5,8 mln., turi pats „Facebook“, o sekančią vietą, su 5,1 mln. gerbejų, užima „Starbucks“.

Jeigu tinklapis turi daugiau nei 1 mln. gerbėjų, daugiausiai šansų, kad jis yra apie roko žvaigždę arba aktorių:

Priešingai nei „Twitter“, kur populiarumas tiesiogiai priklauso nuo to, kiek dažnai yra rašomos žinutės, „Facebook“ fanų tinklapiuose informacija atnaujinama tik kas 16 dienų. Tai tikrai milžiniškas skirtumas. Taigi, „Twitter“ žmonės vieni kitus seka dėl to, kad nori sužinoti tai, ką Jūs norite naujo pasakyti, o „Facebook“ dėl to, kad parodyti savo palaikymą ar pagarbą.

Lietuvoje, tuo tarpu, „Facebook“ yra užsiregistravę jau šiek tiek daugiau nei 300 tūkst. vartotojų, o „Twitter“ tokios detalios informacijos nėra, bet skaičius turėtų būti žymiai mažesnis, turbūt ne mažiau kaip kelis kartus.

(TechCrunch)

3 komentarai (-ų) : “Įdomi Facebook puslapių statistika”

  1. Vaidas sako:

    “Twitter tokios detalios informacijos nėra, bet skaičius turėtų būti žymiai mažesnis, turbūt ne mažiau kaip kelis kartus.”

    Galima bandyti spėti, pvz. 100-300 kartų mažiau žmonių prisijungusių prie Twitter yra Lietuvoje.


  2. Gytis sako:

    Na, 300 kartų gal per daug :) Vien MTV_News_LT seka 3307 žmonės http://u.ttop.lt/MTV_News_LT


  3. Twitter tinklaraščiuose #3 | twitteris.lt sako:

    […] Gytis išvertė neblogą mintį, jog Twitter žmonės vieni kitus seka dėl to, kad nori sužinoti tai, ką Jūs norite naujo pasakyti, o…. […]